charlotte~dagens ridtur:D

Jag och Amanda gick ut och gjorde klart balte, han fick ha vita benlindor idag för att vara lite extra snygg på bilderna!
Sen tog vi min packmoppe och for och byggde upp ett hinder,  vi for tillbaka och hämtade hästen och sen så värmde jag upp honom lite!
Han var pigg och glad idag, öronen pekade framåt hela tiden!
Vi började hoppa ett litet kryss, sen höjde vi till 50, 70 och sen i slutet försökte vi på 90 några gånger men när det inte är riktiga bommar så bryr han sig knappt om han river så vi rev bara då, haha lillbalte!

Sen red Amanda honom ett tag, men hon får berätta om det själv i ett eget inlägg tänkte jag!:)
Bilderna kommer i ett eget inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0