charlotte~goals

Tänkte skriva om mina mål när det gäller mina hästars utveckling och min egen!

Baltazar och jag kommer fara på hoppträningar ibland på söndagkvällar och det känns superbra att ha kommit igång med honom nu!
Balte är ju en väldigt snäll häst som vill lära sig vilket är underbart att jobba med! 
Målen med honom är att träna för instruktör då och då, bygga muskler på hals, rygg och att få honom lite smalare, inte då tjockare än vad han är nu!
När året har gått ut så kommer jag skaffa anläggningskort på SURF så att jag kan låna ridhus i vinter också:)
Nökkvi fyller 25 år i januari vilket är rätt så gammalt ändå. Han är inte i samma skick som när han var 20 så jag rider honom inte lika mycket nu när jag har Baltazar! Jag antar att mina mål med honom är att fortsätta fara ut med honom ca 3-4 gånger i veckan, promenera mycket och pyssla om honom mer än vad jag har gjort!

Mina mål är att utvecklas inom ridningen. Särskilt hoppning men också inom dressyr!
Jag vill stärka säkerheten när jag hoppar och utvecklas med baltazar.
Kanske att vi kommer kunna starta 80-90 i klubbtävling mot våren? och kanske vara med på julklappshoppningen senare i vinter? ser fram emot dom kommande åren:d




en riktigt dålig bild från träningen igår, balte ser lite åsnelik ut men aja, han är söt!;)
Kommentarer
Postat av: emma

NEJ det har du inte:]

2011-11-15 @ 18:26:56
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0