charlotte~hållit ridlektion

Några bilder från kvällens ridlektion!
Ponnyn med rosa benreflexer är Billy med Ellen, och sen är det Vitamin och Agnes.

Idag repeterade vi lite NH vilket tjejerna tyckte jättemycket om, sen så bestämde jag att dom skulle byta ponny idag alltså red Agnes Vitamin idag!
Självförtroendet har ökat så mycket hos den tjejen, det är så himla härligt att se!
Ellen var jätteduktig med Billy och höll igång honom än fast han ville tjura ihop ibland:)
Vi tränade vidare på traven och det går så bra!
Nu ska jag ta mig ett bad, natta mina hästar och sova.
Säger godnatt nu!
Kommentarer
Postat av: Anna

jag har faktsikt varit ledare åt ellen och agnes under en tid! Dom är riktigt roliga att jobba med:D

2011-11-30 @ 23:46:43
URL: http://ponnytravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0