charlotte~hovslagare



super fina bilder från google.. haha
Hade låtit grimmor och grimskaft hänga på en krok på boxväggen i hagen och så hade nån av mina hästar (säkert baltazar..) slitit ner dom och lyckats trampa ner en av grimskaften i bajs.. mys!
Jag nattade mina hästar nyss, dom ska få stå ute ikväll för imorgon kommer min hovslagare Camilla Eriksson och ska sko mina hästar!
På sommaren, våren och hösten skor vi dom i uteboxarna på gården men när det är vinter så lånar vi Malin och Annicas stall! Däremot är det ingen snö och vi ska sko dom hemma imorgon.
Det blir nya skor, broddar runt om och eventuellt snösulor redan nu på båda!:)
Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: jo där har jag kikat runt en del, dock hittar jag inte så fina dressyrschabrak till ponny:(

2011-11-15 @ 22:35:19
URL: http://ponnytravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0