charlotte~lördag!

Jag börjar att berätta om Baltazars ridtur i det här inlägget och skriver ett till om Nökkvis för att slippa förvirring!
Gjorde i ordning Balte och fick hjälp av min 11åriga kusin Emmy.
Hon fick rida honom och värma upp honom haha, det tyckte hon var superroligt!
Det blev en trav då jag höll i men annars red hon i stort sett själv:)
Jag for till mina grannar där Malin red deras Olle, och Malins mamma Annica red deras andra häst Puro.
vi for upp i skogen och bort mot dalsjö! blev ingen galopp faktiskt, men det var för att deras hästar hade blivit vaccinerade samma dag!
Travade långa travar och han var så fin idag!!
Fokusen låg på mig och han gick i form hela travarna. Jag kunde ställa honom både inåt och utåt, flytta honom i traven och han jobbade på sååå braa.
Älskar min häst!!
emmy och balte!




jag och balte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0