charlotte~mina fina killar!

Jag och mina fina killar efter ridningen!
Fick redigera för att vi skulle synas och så hade ju reflextäcket stulit allt fokus eller vad man nu säger. det är inte huvudsaken iallafall, kan vara kul ändå med bilder ju:D
jag och mamma red en sväng barbacka med grabbarna. gick bara bra.
baltazar och jag fick till någon skänkelvikning, gjorde lite halvhalter, stannade och travade ikapp mamma och nökkvi, tog en fin galopp på vägkanten. skön ridtur helt enkelt!:)
tänkte också bara visa min hund så ni får se hur han ser ut just nu..
han fick så mycket tovor så vi fick klippa honom kort och ja, ni ser ju!
förut                                                   nu
Ska kila, hörs imorgon allihop!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0