charlotte~skänkelvikning i trav

Mobil-bild på fina pållehästen efter ridturen idag!
Hade dock sadlat av och tagit av honom reflextäcket:)
Kom hem vid 4 och var heelt slut men jag slängde ut lite hö innan jag gick in och åt fika,
så när klockan var 5 så gick jag ut och hämtade in hästarna och fixade med baltazar. Han surade lite när jag skulle borsta bakbenet som var jätteskitigt och jag blev jättechockad! Han är så go och glad alltid men han ville inte att jag skulle göra det..
Han var superfin på ridturen!! Provade skänkelvikning i trav för första gången idag och oj vad bra det kändes!
Han gick i form i traven och var bara helt underbar!:)
Nu ska jag kila, pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0