charlotte~skogstur

Kommer kanske inte hinna fixa med bloggen ikväll.. sorry
Slutade 2 och kom hem vid 3 så det hade inte hunnit blivit mörkt när jag red ut!
Nökkvi fick stå idag igen men jag tror att jag och mamma rider båda imorgon:)
Baltazar red jag iallafall och vi for upp i skogen,  jobbade med min och baltes hållning idag,
gjorde lite skänkelvikningar i skritt och trav och sen lät jag honom trava långa sträckor, några galopper och lite volter och så.  Vi tog en lång galopp i en backe där jag lät honom länga på stegen lite. Gick iallafall bra!
Har pluggat inför matteprovet imorgon, skrivit på min novell som ska in nästa vecka och nu ska jag välja kläder till imorgon, natta hästar och duscha innan det är dags för sängen!
Blev längre inlägg än tänkt men saksamma, skriver senare:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0