amanda~LÅNGTUR TILL SJÖN MED FIKA OCH KAMERA



jennie och kári


söta!



hade på reflextäcket,självklart ! tur med tanke på att det var mörkt när vi red hemåt.





Bilder från idag!
Slutade ju 12 idag som jag har för mig att jag skrev igår?
Jaja, jag och Jennie for iallafall upp på berget med fika och kamera!
Det blev en tur till sjön, och de är en bit att rida dit.
Kári är ju också så otroligt seg sometimes så de tog ett tag innan vi var där;)
Nej men, tyckte båda hästarna var skitduktiga, en rolig ridtur helt enkelt:)
Väl vid sjön så började de faktiskt mörkna och vi var inte lite rädda när vi red hem,
ni kan ju tänka er oss själva i skogen bland dimma, läskigt ljus och fullmåne.
Vi fikade iallafall bullar och choklad och drack vatten haha.
Nu blir det kvällsfika för min del, vi höres tomorrow, OCH DÅ ÄR DET FREDAG!!





Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder!



sv; jaa, hon hade en spricka i framknät som dom upptäckte i våras och då har hon stått på box under hela sommaren, sen kollade dom upp henne nu och då hade sprickan spridit sig över hela benet.. så det var den sista utvägen.. :(<3

2011-11-10 @ 21:41:39
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilka fina bilder!:)

2011-11-12 @ 14:37:09
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0