charlotte~duktiga grabbar!

haha kanske helt onödigt men slänger in två bilder på en av mina kaniner och min vovvsing!
Baltazar och Nökkvi var underbart duktiga idag!
Red med tredelat bett på Baltazar och det gick minst lika bra som med stångbettet.
Vi red längst vägen till Yttersjö och med broddar så blev det ingen galopp, men travade på lite ibland och han gick fint i form idag! Långtradare och en hel del andra skumma saker dök upp men hästarna var lugna och fina.
nöjd charlotte:D
Nattat dom, och nu ska jag välja kläder till imorgon, ska nämligen fara till the studio med min kompis signe och bli fotograferad.. helt ärligt är jag inte särskilt taggad men nu ska jag få det gjort!
hoppas ni haft en bra dag, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

vad brukar du rida på för stångbett?:)

2011-11-23 @ 22:57:20
URL: http://ponnytravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0