amanda~2 timmars lastning

hallå där!
kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg här nu.
har egentligen inte tid till det då jag har väldigt mycket skolarbete som ska göras!
men men, bloggen är viktigast hehe;)
igår var ju som sagt sessan huuur duktig som helst att lasta, men idag när vi skulle hem... 2 timmar fick vi hålla på!
hon var jättejobbig.
men det löste sig till slut och nu är vi hemma.
har ju ridit igår och idag, båda turerna tycker jag har gått jättebra!:)
idag blev det barbacka, supermysigt.
sessan har varit pigg och glad hela tiden, som vanligt:D

en bild på sessis från helgen.


nu måste jag fortsätta med no:n, skriver imorgon!


Kommentarer
Postat av: monkan

Saknar din fina häst i hagen. Bilden ovan är jättefin!!!

2011-10-06 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0