amanda~bästa prinsessa



idag red jag upp på kvarnbäcksvägen, hon var verkligen huuuur duktig som helst!
världens bästa häst
traven satt verkligen perfekt idag, åååh va jag älskar henne ibland;)
ne men hon skötte sig verkligen perfekt.
hade tagit på henne massa fina saker också, bla benlindor & ridtäcke,
brukar oftast ba ta på henne tränset direkt i hagen och fara ut men nu kände jag för att sätta på alla saker jag hittade typ,haha..
efter ridturen städade jag lite i stallet och putsade några sadlar och träns, duktig amanda
nu ska jag duscha, sen sova, så vi hörs imorgon:)!



Kommentarer
Postat av: emma

HA EN FRÅGESTUND!

2011-10-11 @ 22:54:25
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0