amanda~förlåt


henny och prinsessa

hej alla sötnosar
förlåt för att jag inte har bloggat, har haft så mycket annat dom senaste dagarna!
igår red jag med jennie och matilda och de gick väl bra,
förutom att matilda ramlade av och inte kunde rida..hehe
men det var såhär; jag och jennie och matilda gick ner till kári och prinsessas hage, dom står i en annan nu, och sen skulle vi hämta funi i sommarhagen, och då tänkte jag och matilda rida in i hagen och hämta honom.
sen när vi red så var hästarna lite pigga, jag hade bara ett grimskaft om halsen på kári så jag kunde inte styra honom eller stanna honom.
sen ringde matildas pappa och samtidigt började hästarna galoppera, och då ramlade matilda av.
jag skrattade så jag nästan kissade på mig!
men sen hade hon ont, så då kunde hon inte rida.
men då for jag och jennie ut en snabbis på mina söta hästar, det gick jättebra:)
prinsessa var ju inte liiiiite pigg, haha!
sen for jag till stan och köpte massa grejer till mitt nya rum och så köpte jag hårfärg!
så igårkväll vart mitt blonda brunt!

nu är jag med massa roliga tjejer på djäknegården, vi ska lana skräckfilm osåå, fettt
så därför fick mina älsklingar vila idag!
skriver imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0