amanda~ramlade av

hej alla bloggläsare!

prinsessa var riktigt jobbig idag under ridturen, men fin ändå.
hon vart rädd för typ allt, alla saker som i vanliga fall är heeelt naturliga,haha.
hon har varit lite såhär sen jag började rida i mörkret igen, knäpphäst.
det hela slutade faktiskt med att jag ramlade av..haha.

vi red upp på kvarnbäcksvägen, hon var duktig till en början,
så jag satt där helt lugnt (barbacka).
sen helt plötsligt kastar hon sig åt sidan och jag åker såklart av
men jag hoppar upp igen och fortsätter ridturen som vanligt.
hon travade på riktigt fint idag, inget fel på tölten heller:')
så, är ändå nöjd med ridturen!


bild från arkivet, <---GARPUR    PRINSESSA---->
Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: ja de kommer bli dyngnajs!:D<3

2011-10-19 @ 21:31:59
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/
Postat av: emma

vad har du börjat göra för smileysar ambo?

... :') haha:]<3

2011-10-19 @ 22:32:57
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0