amanda~ridit idag


haha så ful häst jag har ! orkade inte stå och få henne att göra värsta foto posen eftersom jag var jättekissnödig,hahaha..


hade ref idag och slutade 12, skönt
red dock inte förrens vid 4 ungefär,
i början kändes hon lite smått slö, men när vi väl hade värmt upp och kommit igång lite så vaknade kanonen i henne;)
hon var riktigt pigg idag!
vi travade längs åkervägen några vändor, sen blev det galopp.
i slutet så töltade vi också några gånger.
hon skötte sig iallafall bra idag tycker jag, finaste prinsessa.
får se om jag kanske kan fixa någon fotograf till imorgon, annars kanske jag fotar lite porträttbilder på mina snyggingar!
har blivit så mycket tråkiga inlägg utan nya bilder på slutet så nu måste jag ändra lite på det:)





Kommentarer
Postat av: Samanta - med fokus på Islandshästen!

Sv; Jag bor i Skåne. Jag har lagt ut annonser som på t.ex hastnet och bukefalos. Men inget napp! Har även funderat på att lägga ut en annons på blocket. Men vi får se.

2011-10-14 @ 22:20:51
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: matilda

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllååååååå kom och va med mig felle oscar och amanda ikv?:D

2011-10-15 @ 17:05:20
URL: http://onlybymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0