amanda~städat stallet och ridit






idag har jag varit duktig!
har städat stallet och sadelkammaren, och sen ridit båda hästarna.
började med att städa och pappa tog ut alla sina saker som han hade proppat in i sadelkammaren, sen städade jag bort allt mitt.
det blev riktigt bra och nu kan man faktiskt vara där ute!
ska försöka hålla det såhär fint nu, får se hur det går.
efter städningen tog jag ut prinsessa på en liten ridtur, red barbacka:)
hon var jätteseg på bortvägen men på hemvägen var hon huuuur pigg som helst,
försökte vända energin till nåt positivt och samlade upp henne så mycket jag kunde och fick en supertölt!
hon var så himla duktig, och när vi bytte till trav så var hennes trav om möjligt ännu finare än tölten.
duktig pålle!
sen var det káris tur, lillgubben skötte sig superbra.
vi gjorde inget speciellt, bara lunkade på som vanligt:)
efter allt jobb så bakade jag kladdkakemuffins som blev jättegoda!



Kommentarer
Postat av: camilla egervall

Woaw vilken toppen tjej vi har! Vad fint du har gjort! Snyggt! Dessutom vill jag säga att ni har en supermysig blogg! Kram mamma

2011-10-16 @ 20:59:25
URL: http://umeryttarna.blogg.se/
Postat av: emma

AMANDA!

jag är stolt över dig! :D

kan du städa?

2011-10-16 @ 21:30:00
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/
Postat av: monica

Jag håller med föregående mamma; Jätte trevlig blogg!!!!

2011-10-16 @ 22:10:48
Postat av: Anonym

haha ofta du städar amanda :]

2011-10-17 @ 11:33:39
URL: http://onlybymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0