charlotte~besök


två bilder på ida och nökkvi från i somras då hon hälsade på:)


idag kom ida och hennes mamma linda hit + deras hund ozzy. (stavning?)
hon har varit här och ridit lite med mig några gånger förut:)
vi red ut en sväng, till gammdegersjö.
Vi tog en galopp påväg dit och travade/töltade några gånger,
och när vi var vid sjönn så fick hästarna dricka och balazar plaskade.
det är så kul tycker han!:)
ida och jag galopperade runt lite där uppe i fidodalen också,
jag red ju balte o hon red nökkvi!
Sista biten påvägen hem så bytte vi häst och hon fick rida baltazar hem.
en härlig ridtur enligt mig!
nu ska jag ta de lugnt, välja kläder till skolan imorgon och så, herrå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0