charlotte~bettanträning bokad!




Tyvärr så blir det mörkt redan klockan 6 nu på kvällen så när jag skulle ut efter middagen så var klockan 7, och det var becksvart ute. Kändes inte särskilt roligt! Gick iallafall ut och mockade, tog in hästarna, ryktade och sen kom mamma och vi sadlade, tränsade och resten.
Jag red balte och han var pigg i steget men avslappnad, perfekt humör enligt mig!
Vi skrittade bara idag, längst vägen. Jag ställde honom åt båda hållen och flyttade omkring honom lite men mer hjärngympa än så blev det inte idag:) mest bara mysigt!

NU HAR VI ÄNTLIGEN BOKAT IN DRESSYRTRÄNING!! så nästa vecka på måndag så far jag och baltazar till vidängsgården och tränar för elisabeth andersson! någon som känner henne?:D
hon verkar iallafall jättebra.  Tanken är ju att jag och balte sen ska träna hoppning på surf, antingen för henne eller för en som heter rebecka. Mina grannar brukar fara på söndagar med sin häst och försöker få med oss så vi ser väl hur det blir:d är jättetaggad iallafall!
nu blev det ganska mycket text, sry people!
Ska lägga mig nu, godnatt:d

Kommentarer
Postat av: rebecka -

Bloglovin byte?! :)

2011-10-03 @ 22:20:13
URL: http://smurfryttarna.blogg.se/
Postat av: emmisss

du måste ha med nån som fotar!!!

2011-10-04 @ 20:54:45
URL: http://ponnyryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0