charlotte~FÖRSTA TRÄNINGEN:D

jag är supernöjd, hela jag bara ler!
ni kanske förstår att det har gått bra idag på våran första träning:)
för det första så lastade vi honom här hemma och han bara gick in direkt så det började bra redan där,
sen när vi var framme på elisabeths gård så lastade vi ut honom och jag sadlade, tränsade och började rida igång honom.
Han var rätt lugn och fin och änfast ridbanan var geggig så gick det bra! Elisabeth kom ut och vi satte igång att jobba, då tyckte balte det blev för jobbigt så han försökte rusa lite och sparkade lite men han skärpte sig ganska fort!
Vi körde en övning där vi skulle trava över några bommar, sen rida in i en volt på kortsidan i trav, samla honom och sedan galoppera över några bommar, och sedan galoppera fem varv på volt.
Senare började vi hoppa lite kombinationer. Först en bom och ett kors jag skulle ta i trav, sedan ett galoppsprång och hoppa ett räcke och han skötte sig superfint! Räcket låg väl på 80 som högst:) är så stolt över honom!
vi skrittade av och jag drog på honom ett täcke innan vi lastade honom och for hem igen.
ÄLSKAR MIN HÄST!!!♥

mamma fotade så här har ni bilder!








kommentera vettja:d


Kommentarer
Postat av: mammsen

....tror jag måste gå fotokurs :)

Men ÅHH vad duktiga NI var iaf <3

2011-10-10 @ 22:17:51
Postat av: Anna

va fina ni är! :D

2011-10-10 @ 23:50:25
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0