charlotte~godnatt

Sista veckan innan det är dags för höstlov! Alla ni som har det jobbigt i skolan nu, hang in there, snart får vi vila i en vecka.  (då ska jag rida, fota och filma en jävla massa har jag tänkt:d) 
Tog in och nattade hästarna nyss, gjorde lite kvälls-sysslor och smörjde in Baltazars sår.
Jag blir så otroligt ledsen att dom inte kommer bra överens, Baltazar har riktiga bitmärken framförallt på halsen och jag vet att han inte är oskyldig heller för han brukar störta fram och anfalla Nökkvi ibland också..

Jag ska rida imorgon, kanske till och med båda hästarna!
Ska försöka få en fotograf med mig och ta bilder så ni får lite nytt!:D
Var länge sen vi fotade Nökkvi så vi kanske gör det imorgon isf, får se.
Skriver imorgon,pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0