charlotte~inte glad..





Som ni kanske redan vet så har nökkvi fått sig en ny hobby.. nämligen att bita i baltazars grimmor..
jag gick ut till hästarna igårkväll och när jag tar in balte så ser jag att min fina blåa grimma som jag beställde från hööks i våras var söndersliten och jag tror jag är ganska säker på vem det är som har bitit sönder den..
ville inte slänga bort den så jag klippte bort "översaken" och sen för att det skulle se bättre ut så hedde jag på ett blått nosludd över så nu ser det bra ut igen:d:d

FRÅGA: brukar din häst förstöra sina grimmor eller täcken i hagen?:)

såhär såg det ut..



blev ingen ridning idag men jag rider imorgon! skriver då:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0