okej

Hej, charlotte här!
Amanda är ju somsagt hos mig och hon tog med sig sin pålle Prinsessa.
Idag red vi upp till gamdegersjön och jag red Baltazar,
det gick bara bra till en början men under hela ridturen var baltazar väldigt pigg och småfjantade sig ganska mycket med att kicka i galoppen och så, men det gick väl bra ändå! Vi lät hästarna plaska i vattnet och dom tyckte det var så roligt så vi fick knappt upp dom därifrån ahha:D
Senare så jag vi ner med Prinsessa och Nökkvi till stranden och fotade lite bilder, och vi tog bilder på balte också sen. Ni kommer nog få stora bildinlägg från både mig och amanda, om ni vill såklart?:D

här får ni två bilder från idag!


mina otroligt fina hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0