amanda~fjantsessan

Hej!
Nu har jag hunnit rida Sikkan Flora och Sessan. Gick väl rätt så bra med alla tre! När jag red Sikkan så skulle Linnéa rida en unghäst för första gången på en ridtur så det var jättespännande men det gick superbra och vi travade lite där också!
Efter det red vi ut med Flóra och Aldis och det gick bra det med.

Sen gick jag hem till mig och tog in Prinsessa. Hon var inte lite pigg idag.. bustjejen! Red barbacka (lat som jag är) och sen när vi travade så var det typ två skott(eller nåt) som avlossades på andra sidan byn och då blev hon jätterädd och hoppade åt sidan, då var det lite nära att jag åkte av! 
Men så bra som jag är så stannade jag kvar;) Hon var väldigt fjantig idag som hon kan bli när hon har vilat eller inte blivit riden ordentligt, så hon hoppade till för dom mest vardagliga och självklara sakerna, haha!

Jag är iallafall nöjd med alla tre och nu ska jag försöka sova innan det blir skola imorgon igen.. Bara att hålla ut, snart är det lov.



Linnéas hästar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0