amanda~helt slut


Två iPhone bilder från dagen.


Nu är jag helt slut och ska alldeles snart dejta kudden! Idag har jag hunnit med ett fyspass på idrotten, ridit Sikkan Sessan och Flóra, gå/sprungit hem från Linnéa, hämtat hö, gjort alla stallsysslor samt duschat nyss.
Gick så himla bra att rida idag! 
När jag red Sikkan så red Linnéa den där unghästen som jag pratade om igår, och dom båda skötte sig superbra. Spännande att vara ute med en unghäst sådär!
Sen var det Flóras tur och då red Linnéa Aria. Vi red upp i skogen en bit och plumsade i lite djupare snö, huuuuur härligt som helst verkligen.
När jag var klar hos Linnéa skyndade jag mig hem och red ut med Sessan, hon var också riktigt duktig idag.



Nu ska jag försöka sova.. Fick inte sova någonting inatt nästan eftersom Chili (min hamster) var dryg och höll på och bita i buren så det typ ekade i rummet. Slutade med att jag sov på soffan,hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack. Jovisst

2012-04-04 @ 01:12:46
URL: http://brilliant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0