amanda~snöööö-.-

Vill bara börja inlägget med att säga att jag håller alla tummar för att Nökkvi blir bra♥ Kári hade fång för två år sen och det är verkligen inte kul..
Så nu får vi verkligen hoppas att Nökkvi tillfrisknar fort!


Idag är det verkligen inte kul väder. Snöar jättemycket, när man äntligen hade fått börja se lite vårtecken och börjat längta till sommar, nä då kommer det värsta snöovädret, inte kul!
Jag kom mig iallafall ut till stallet vid 8, och då tog jag ut Prinsessa på en promenad. Kunde ju ha ridit henne i skritt men orkade inte sadla och tränsa.


Sorry för att det bara kommer upp fula mobilbilder just nu, men 1. min dator klarar inte av att lägga upp systemkamera bilder, är något fel. 2. har inga nya bilder!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0