charlotte~drömhästen♥




Jag & Baltazar idag, i en ljusblå/vit outfit! (fast schabraket ser vitt ut på bilderna haha)

Min häst är en riktig drömhäst!♥♥
Tror aldrig att det har gått så bra att rida honom som det gjorde idag, så himla fiiiin han var!!! 
For upp i skogen och först är det bra skottat och sen blir det djupare snö ett tag, så det var perfekt att rida i, sen var det vindstilla och sol så jag njöt varje steg han tog!

Nu har vi verkligen hittat varandra, det tog ganska lång tid men nu är vi ett team när vi är ute tillsammans och det känns ruskigt bra ska ni veta! Han gick i form hela ridturen och vi tränade som sagt på övergångar som gick jättebra! I alla fall mellan skritt och trav, i galoppen blev han busig och lite trotsig och kickade flera gånger men jag bara samlade ihop honom och tog om det igen så han gav sig efter en stund!

Är riktigt, riktigt taggad på att fara på dressyrträning med Anna snart igen nu när det går så bra med Baltazar:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0