charlotte~ellen

Jag drog mig ut vid 12 och mockade, fyllde hö och grejade lite. 
Vid ett kom Ellen och vi gjorde i ordning hästarna! Hon provade som sagt Baltazar så jag red lillsvartis idag.
Det blåste och snöade så vädret var inte särskilt roligt och Baltazar som inte tycker om blåst blev lite fjantig ett tag men Ellen som red mycket förut hade inga problem med det tyckte jag det såg ut som iallafall! 
Jag tror hon tyckte att han var trevlig:D

Nökkvi var ju go och glad som vanligt, han är ju som en liten björn den där! 
Tänker ta mig en dusch nu och sen var ju tanken att jag skulle fara och vara med vänner hos emil men det krånglar med skjuts så vi ser hur allting blir.. Ha en riktigt bra lördag nu allesammans!

Gammal bild:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0