charlotte~hälta?


Gulliplutten!



Mamma och jag stod säkert ute i 5 timmar och skottade skit från hagen idag.. våren är inte min favoritmånad just för att hagarna är hemska då! Nu är en hel del borttaget iallafall och imorgon blir det att hämta hem hö igen.

Har varit ute med Baltazar i kanske 45 minuter idag, han hade konstigt nog mycket energi än fast han har ridits bra dom senaste dagarna, så därför fick han jobba mycket i trav idag! Kan försöka fixa lite nya bilder i veckan, måste bara hitta ett bra ställe att rida på bara:D 

Jag tror att Nökkvi är halt. Ska kolla hur han rör sig och känna lite på honom nu när jag går ut för att godnatta dom, men han såg riktigt stel ut och jag hoppas verkligen att det inte är något. Den här månaden förra året så var det precis samma sak fast Garpur som haltade och han fick ju fång så man hinner ju bli orolig:( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0