charlotte~hopptävling vännäs


Just hemkommen från tävlingen i vännäs! Vi kom dit vid 4 och jag fick ställa honom i nåt litet konstigt stall eftersom det inte fanns plats någon annanstans, men han verkade nöjd ändå. Vi chillade under klass 1 & 2, och på klass 3 så stod jag och Amanda som flaggare.
När det var gjort så gick vi och började göra i ordning Baltazar och sen tog vi honom till det lilla ridhuset och vi värmde upp där. Han var riktigt pigg och busig, det var till och med nära att jag föll av när han fick fnatt efter första skuttet på ett litet hinder haha, men jag satt kvar!! Synd att amanda inte filmade då, det måste ha sett riktigt roligt ut kan jag tänka mig;)
Vi hoppade på de två sista klasserna, 70 och 80 cm. Första klassen så var jag nervös så det blev lite stelt, dessutom satt jag framåtlutad och vi kom fel på andra hindret men vi fick felfritt och en rosett!
Andra klassen så kändes det bättre och vi fixade det felfritt också, så två blåvita rosetter hänger uppe på väggen nu! Jag har verkligen världens bästa häst,är så himla nöjd med honom♥
FILM KOMMER SEN!

inte så fina bilder, men hästen är fin!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0