charlotte~longerat, ramlat, rullat

Onsdagen avklarad i stort sett!
Hade bad i skolan idag, sista badet det här året och vi hade praktiskt prov då vi hade livräddning som jag tror gick okej. Blev iallafall rätt trött av att simma så jag bestämde mig för att longera Baltazar istället för att rida!

Vi gick över till en gård bredvid min där jag får hålla till och där var det ca 15-20 cm snö så det var perfekt för honom att jogga runt där, efter att vi skrittat igång såklart. Men, helt från ingenstans så halkar han och faller! Jag hann ju bli rädd att han skulle göra illa sig eller få panik, men han klev direkt upp och ställde sig och tittade på mig, som att han själv inte hade hunnit förstå vad som hände! Jag gick fram och klappade honom och gav honom en godis, och sen fick han röra lite på sig och som tur var hade han inte gjort illa sig!

Vi gick hem igen och så fick han skritta runt lite innan jag tog in honom i hagen och strechade lite snabbt och jag kände igenom honom bara för säkerhetsskull. Dessutom rullade han sig två gånger när jag släppte honom så
jag tror han mår bra;)



Gullisen idag♥
filmat med mobilen och jag vet inte riktigt hur jag fick in det på youtube, men jag hoppas det funkar att se den ändå!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0