charlotte~lov nu!!



Mamma och jag svängde förbi Granngården idag och snabbköpte ett grimskaft som ska matcha med nya grimman och gummisnoddar till mina stigbyglar då ena har försvunnit!

Nu börjar jag småtagga inför Onsdag, då är det ju blåbärshoppning på Vännäs som gäller. Alla andra lär ju tävla några dagar efteråt då det är "riktiga" tävlingar, men jag har varken lincens eller grönt kort och just nu är jag jättenöjd med klubbtävlingar! 

Efter skolan så gick jag och Britta till stan, sen mötte vi upp Nils och Sammy och gick till Berghem där Joel, Emil och William var. Julia och Angelica kom sen också! Vid 3 kom mamma, vi hämtade min storasyster Alexandra och sen tog vi första gardasilsprutan.. aj. Gick på stan med Alex och sen for vi förbi Emma som var i stallet på slättan, jag grattade henne för hon fyller år idag!! och nu på kvällen har jag varit med familjen + mormor och morfar på All stars hela kvällen. Eller som min lillebror Martin kallade det, Singstar!


Alltså ingen hästdag, och inget hästinlägg blev det heller egentligen. Nu är det lov = mycket, bra uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0