charlotte~magnus


Uttjatad bild, men gud vad min häst är vacker!♥

Dagen har varit lite hur som helst! Började med att vakna (såklart) och sen tog jag mig ut och sprang/gick powerwalk i ca 40 minuter. Kändes jävligt drygt om jag ska vara ärlig, men det känns däremot riktigt bra när man väl är färdig! Duschade osv, sen kom Magnus hit och vi for direkt ut en sväng med pållisarna.

Jag red Baltazar och han red Nökkvi, tror det var andra gången han red Nökkvi! Vi tog två galopper tror jag, och allting flöt bara på. Det var roligt!
Han hjälpte mig på kvällen att natta dom också, det var snällt:) 

Imorgon blir det att rida Baltazar, smörja sadlar & träns, fixa i boxarna och sen klockan 5-6 så ska Baltazar få sig en makeover! Vi går över till Malin och så ska hon hjälpa mig att klippa hans man:D:D


sötnosen fick vara med också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0