charlotte~makeover

Dagen blev inte preciiis som jag hade tänkt.
Ville ju hemskt gärna rida idag men vädret lät mig inte göra det, såklart går det ju att rida ändå men varken jag eller Baltazar är särskilt förtjusta i blåst, snö och slask. Däremot gick vi över till Malin så Balte fick en makeover! Nu har han alltså kort man, vilket han blev jättesnygg i enligt mig!
Bild på Baltazars man ska ni få imorgon!
Då är det också blåbärshoppningen och... *trumvirvel* Baltazars födelsedag:D Min skrutt blir hela 9 år imorgon!♥
Däremot hade Malins ena häst Olle lyckats göra illa sig riktigt ordentligt i hagen, så han blödde ordentligt på ena frambenet.. vi lindade åt hårt eftersom han blödde rejält och sen kom Annica också och tittade på det innan vi lindade om med vadd och gasbinda och hela köret. Vetrinären skulle ringa upp så jag hoppas att dom har fått dit någon nu som har tittat på det, och att det inte var så jätteilla..
Malin & Olle:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0