charlotte~skolös + man



Baltazar har tappat en sko ännu en gång.. Fy vad tråkigt det kändes, nu när allting går så bra på ridpassen! Hoppas att hovis kan komma fort. Därför kunde jag ju inte rida så jag valde att göra något åt Baltazars man istället ↓





Han hade lång man förut, som låg på ena sidan. I mitten av mankammen så var det alltid lite man som ville lägga sig på fel sida men jag gjorde ingenting åt det då. Sen klippte vi honom, och en del av manen vill fortfarande över på fel sida, så därför tänkte jag försöka göra som på bilden. här över, alltså dela manen på hälften!


Bilden till vänster tog jag förra veckan, där ser ni hur hans man far åt alla håll.
Den högra bilden tog jag idag, efter att ha borstat och delat på manen! Jag hoppas att det stannar där nu, och att det blir snyggt.. det är bara att vänta och se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0