charlotte~tokhästen

Baltazar var sjuuukt kul att rida idag!
Han var inte lugn någonstans, energin bara flödade och när jag försökte få honom att fokusera så kickade han istället haha galenpanna.. När jag hade tröttat ut honom lite så jobbade han på och det gick superduperbra, älskar när han går i form sådär som han gjorde i dag!

När jag kom hem så skulle jag krama honom från ryggen innan jag skulle hoppa av, men då sänkte han huvudet så jag föll av HAHA, ni skulle ha sett min skrattattack när jag låg på marken framför Baltazar och garvade åt mig själv..;)

Ryktade Nökkvi och gav dom nytt vatten, sen mockade jag och nu är jag påväg ut för att godnatta dom:)

fina fina häst
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0