charlotte~världens bästa vänner




Två charmiga bilder från igår som jag snodde av Britta! (hoppas det var ok)

Jag har då världens goaste vänner, det kan jag lova er! Igår var jag med signe och åt kinamat och drack sedan kaffe på NK och bara snackade, sen drog vi till Teg och träffade alla dom här härliga människorna (vi var totalt 18 stycken) och firade Edvin (han på den nedre bilden) som fyllde 16 år!

Snart kommer signes storasyster Ellen hit, hon brukade hjälpa mig med Garpur förut, då jag tyckte hans bockningar var obehagliga och nu vill hon komma och träffa den "nya" hästen! Blir kul att höra vad hon tycker om Baltazar!:D Ikväll far jag och sover hos emil med några vänner och så ser min dag ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0