Amanda


 
Amanda Egervall heter jag och är född den 29 augusti 1996. Jag bor i en liten by utanför Umeå med min mamma, pappa och 2 småsyskon.
Vi har som ni kanske vet två hästar men också en hund, två katter och två hamstrar. Jag har ett stort fotointresse och ska därför börja på Midgårdsskolan med inriktning estetik och media.

Har ju två egna hästar men också två medryttarhästar hos en tjej som bor här i byn. Men hon ska nu sälja båda de hästarna så vi får väl se hur det blir med det.. Men jag ska nog hjälpa henne med andra hästar nu i höst så det blir jättekul!

Jag började rida för 10 år sen, när jag var 6 och har ridit på Svidjans ridlekis och Vännäs ryttarförening innan jag fick  egen häst. 
Som Charlotte skrev, är det något ni undrar är det bara att fråga!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0