amanda~16 år!

Det går aldrig bra för mig när jag ska blogga, hade just skrivit klart inlägget men sen råkar jag radera allt 2 GÅNGER. 
 
Fyller 16 år idag, stor tjej. Världens gulligaste kompisar kom hit och överraskade mig med kladdkaka och presenter!!♥
Har haft en jättebra dag och fått fina grejer.

Har haft mycket annat att tänka på på sista tiden och har varit helt slut när jag kommer hem från skolan så har inte hunnit blogga nåt på några dagar...
Igår betäckte vi iallafall Sessan, och hon var fortfarande brunstig då och har varit det i ca en vecka vilket jag verkligen inte trodde då hon bara var brunstig några dagar förra gången!
Ska dit imorgon igen och då är det ju ett under om hon fortfarande är det..

Nej nu ska jag nog börja tänka på att kanske komma i säng nån gång!



Usch vad ful bild... Men den bjuder jag på! Fina kompisar iallafall :D
Kommentarer
Postat av: julia

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-08-30 @ 08:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0