amanda~betäckt

Var nyss hos Linnéa och nu är alla pappren påskrivna och jag fick för första gången i mitt liv vara med på en betäckning!
Äntligen är Sessan brunstig:D Var spännande att vara med och hon var jätteduktig. Så nu ska vi betäcka varannan dag, alltså igen på onsdag.

Idag har det varit jättefint sommarväder och jag låg en stund på studsmattan och solade, men vart less efter ett tag och gick in i mitt mörka rum igen och såg film... Haha illa!

Sen när vi tar hem Sessan så är det inte så smart att hon står med Funi och Kári eftersom de kan tycka hon luktar ovanligt gott (haha) och försöka betäcka henne, så då ska hon nog få stå med Fidla själv några dagar eller nåt.

Fidla på bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0