amanda~brudarna

 
Hänger med brudarna och vi vaknade för inte allt för länge sen,och vi ska alldeles strax dra oss mot stan.
Hade tänkt sova här en natt till och imorgon när jag kommer hem så ska nya hagar byggas så att Prinsessa och Fidla kan gå tillsammans. Eftersom Sessan helst inte ska gå med valackerna för att om hon nu skulle vara dräktig så kan det skadas om valackerna skulle få för sig att betäcka henne.
Och sen när hagarna är byggda ska Sessan hem, och alla grejer jag har tagit dit ska jag också få hem på något sätt, kan bli lite svårt att få hem dem då min packmoppe har gått sönder...

Nu ska vi mot staden, skriver något ikväll skulle jag tro!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0