amanda~brunstig!!

Fick ett sms imorse där det stod att Prinsessa var brunstig och jag blev jätteglad!! Äntligen, så då är det bara att hålla tummarna för att allt går bra och jag får ett litet föl nästa sommar! Men det är fortfarande mycket som kan gå fel och jag har inga som helst förväntningar (eller så försöker jag att inte ha det).

Idag väcktes jag iallafall först vid 8 för att fira min lillebror Oskar som fyller 13 idag, så grattis till honom! Men jag gick och la mig igen efter det och sov till typ 1 eller något sånt.Kanske dags att börja ställa om dygnet snart? 

Aja, mamma bad mig att fixa iordning grönsakerna till tacos innan dom kommer hem så jag ska göra det nu! Efter maten ska jag nog ta moppen till båda hästhagarna och pussa lite på mina fina.
 
Finaste tjejen! ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0