amanda~gick inte bra att betäcka

 
     Gick inte alls bra att betäcka igår, vi skulle försöka släppa ihop dem i samma hage. Men det slutade bara med att Sessan sprang genom hagen fram och tillbaka med hingsten efter sig och sparkade honom flera gånger.
Tråkigt att det inte funkade, förstår inte heller varför! 
Men vi får hålla oss till handbetäckning, och vi ska kolla igen idag kl 7.
Vet dock inte hur jag hade tänkt det eftersom jag ska va med Julia och Anna också.. Men jag löser det.

Gårkvällen spenderades med några kompisar och efter det sov jag hos Matilda. Hade med mig datorn och tänkte blogga men glömde tyvärr bort det.
Nej nu ska jag försöka planera dagen, eller vad som är kvar av den! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0