amanda~julle

Julia kom hit igårkväll vid 10 eller nåt och vi for och mötte Anna mitt i skogen vid typ 12 eller nåt. Mycket trevligt möte med ballerinakex och snack!
Sen när jag och Julle skulle fara hem så sprang en älg över vägen helt plötsligt haha, hade varit rätt kul om vi hade lyckats krocka med en moppe i en älg... Hahaha!

Vi vaknade för några timmar sen och hon har farit hem för att rida sin pålle, men sen kommer hon tillbaka för då ska vi tälta.
Det gäller att ta vara på sista tiden av sommarlovet och hitta på så mycket man kan!  

Tror jag ska låta Prinsessa vila under den här veckan då vi ska betäcka varannan dag. Vet inte ens om man ska rida under samma vecka som betäckning? Det får jag försöka ta reda på.


 
 
En bild på Sessan från 2010, tycker ändå hon har förändrats en del!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0