amanda~ridit och betäckt

Fick en sovmorgon imorse vilket var jätteskönt, slutade dock vid 15.35 vilket inte var lika skönt kanske.. Och inte blev det bättre av att det spöregnade heller.
For hem, käkade en tacos och for sen iväg till Linnéa på cykel. Fick rida Sikkan och hon red Flora vilket gick bara bra! Sikkan var pigg och rolig:D
Efter det betäckte vi Prinsessa, det gick också bara bra. Nu äntligen är det helg och jag ska njuta av den för snart är det måndag igen...


Tanken slog mig förut att jag bara har badat med Sessan typ 1 gång i sommar. Förra sommaren red jag flera gånger till en sjö som är ca en mil ifrån mig som heter Hjoggsjö, men inte en enda gång i sommar...  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0