amanda~sjuk

Hej, har gått och dragit på mig en dryg förkylning och orkar knappt stå på benen :/ Skoldagen var hur jobbig som helst... Först någon lektion och sedan iväg till Umedalen för att kolla på skulpturer typ. Vi var där till ungefär 4 och sen skulle vi tillbaka till stan så då missade jag såklart 10 över 4an hem och fick vänta till 17.10 innan nästa buss gick hem.
Kom hem tillslut och la mig i sängen och tog en tablett, nu måste jag gå/få skjuts av Oskar till Linnéa och hämta Sessan eftersom hovslagarn kommer imorgon. Inte dåligt jobbigt. -.-
Men mina päron är inte hemma så det är jag som måste göra de! Skriver väl nåt efter det skulle jag kunna tro! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0