charlotte~ bada

Halloj
Var ledig igår, idag och imorgon och nästa vecka jobbar jag men det gör mig ingenting faktiskt! 
Ska rida ut med Linnea och Jago idag, Baltazar älskar ju att bada och därför ska vi upp till Gammdegersjö och plaska lite. Kommer säkert vara kallt men jag har badat så lite i sommar så det gör mig inget! 

Ska kolla upp höleverantör för vintern, spinna vidare på idéer angående vinterhagar osv. Vill ta hem hästarna till gården snart för nu är det mörkt och dimmigt på nätterna och då känns det inte så bra att pållarna ska stå borta i skogen själva helt enkelt! 

Aja, nu ska jag städa upp lite i mitt rum och sedan ska jag byta om till ridkläder!
 
Kommentarer
Postat av: mammsen

Vilken fin bild på Nökkvi !!

2012-08-04 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0