charlotte~ malin och olle


Pållisarna imorse!


Nyss hemkommen från stan, klockan närmar sig ett på natten och jag är rätt trött och frusen nu. Ska snabbt skriva om ridturen innan jag kryper ner i sängen! 

Baltazar fick följa med mig hem där jag gjorde honom klar. Sen kom Malin ridandes på Olle och vi fortsatte tillsammans upp till Gammdegersjö och sedan runt. Det var jättefint väder, vindstilla och eftermiddagsol! Myyys:) Balte fick kliva i vattnet men Olle tyckte att det var lite för läskigt. Själva ridningen gick väl bra, han lyssnade fint än fast Olle gick/travade bredvid osv. Är nöjd med min fina häst:)

Tog några mobilbilder innan jag for ut men ni får kanske dom imorgon, orkar inte ikväll! 
Godnatt nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0