Charlotte


Charlotte Nordh heter jag! 


Jag är född 5/10 - 1996 och bor en bit utanför Umeå i ett vitt hus med hästarna på gården.
Har tre syskon, två föräldrar, en hund som heter Zumo och en kanin. Två hästar har jag ju också men det antar jag att ni redan har förstått!

För övrigt så börjar jag gymnasiet hösten 2012 på Dragonskolan här i Umeå, inriktning barn och fritid. Får hoppas på lite plugg så att jag har mer tid för hästarna och annat haha! Kan också berätta att Amanda och jag har känt varandra väldigt länge. Vi gick i samma klass från förskolan till sexan och genom högstadiet så höll vi ihop trots att vi gick på olika skolor.


Mitt hästintresse började när jag var 6 år gammal, alltså för 10 år sedan. Har genom åren varit på ridlekis, gått på ridskola, travskola och varit på ridläger en sommar. Fick min första egna häst 2007 och har sedan dess haft egna hästar. Garpur, Nökkvi, Funi och Baltazar! (Läs mer om Nökkvi och Baltazar på deras inlägg). 
 
Är det något mer ni undrar så fråga på:)


Kommentarer
Postat av: Linnea Johansson

Så jävla snygg! :)

Svar: åhh tack!!
Charlotte Nord

2013-05-04 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0