charlotte~bilder 20/8

Andra skoldagen är nu också avklarad!
Det rullar på ganska bra ändå, hoppas att det blir bättre nu och inte sämre bara. 
Hästarna var helknäppa i hagen idag när jag kom hem, sprang runt och hoppade upp och ner! Båda har nog lite överskottsenergi skulle jag tro. Imorgon får Baltazar skor och Nökkvi blir verkad, då kan jag rida Baltazar 
ordentligt sen!

Madde kom förbi nyss med sin dressyrsadel som hon ska sälja, blir att prova den imorgon! Just nu har jag alltså 6 sadlar hemma så garaget är fullt haha :)

Här kommer bilder från igår:
 


På den här sista bilden ser ni ju hur nöjd han verkade med ena sadeln.. han bara sprang ifrån och var helt konstig så den blir det då inte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0