charlotte~dressyrsadlar

Idag var första skoldagen.
Själv började jag på Dragonskolan med inriktning barn och fritid och jag tror att det här kommer bli bra!  Efter skolan for jag och mamma till Klabböle och hälsade på hennes arbetskompis Nina. Hon rider själv dressyr och har två hästar som jag fick hälsa på och dom var jättefina båda två! Hon har även två dressyrsadlar till salu som vi tog med hem och provade.

Den första verkade inte passa, han sprang iväg och var inte alls som han brukar. 
Den andra verkade mycket bättre, han vart lugnare och kunde iallafall trava ordentligt. Imorgon ska jag prova igen på nåt annat ställe och så ska mamma vara med hela tiden och hjälpa mig!

Therese fotade litegrann så ni får väl lite bilder senare. Men kan tänka mig att det inte ser bra ut, kändes inte alls bra idag, men jag skyller absolut inte på min pålle. Han är bäst! Får hoppas på en bättre dag imorgon:)




Kommentarer
Postat av: Madde

va är de för dressyr sadlar? är på jakt efter en dressyr sadel. Du kan få låna min. ska sälja den.

2012-08-20 @ 23:23:11
URL: http://myfair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0